Dienstag, 5. Juli 2011

I am back

Hey Mädels,

ich bin zurück: aus München, von Grillpartys, Mädelsabenden, DVD Nächten und und und... Ich genieße meine letzten Ferien gerade in vollen Zügen, weil ab August heißts für mich Büro und Uni rocken, aber ganz so schlimm ist es nicht, zugegeben ich freue mich riesig auf neue Herausforderungen und mein Bestes geben zu können.

Heute mal ein paar Sommerimpressionen der letzten Sonnenreichen Tage:


Hey Girls,

I am back: from Munich, bbq partys, girlsnights, dvdevenings ....I enjoy my last holidays to the full, because from august on I have to rock the office and university. But it isn't as bad as it sounds, actually I  am totally glad to have new chanllenges and do my best.

So today just some summerimpressions from the last days full of sun:

dress & shoes H&M; bag vintage by mummy, necklace selfmade

I am so in love with summer salads!

Keine Kommentare: